Uued tooted

Uued tooted

Müügitingimused

Kehtib alates 07.07.2021

 

1. ÜLDSÄTTED

1.1 Käesolevad 4Party e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: Tingimused) kehtivad e-poest ostmisel internetiaadressilt. Kauba müüja on Lunester OÜ (edaspidi: Müüja), aadress Männiku tee 123a // Väike Männiku tn 6, 11216 Tallinn, registrikood 10073253, tel 6 559 548, e-posti aadress e-pood@4party.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: Klient) ja Müüja vahel 4Party e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://www.4party.ee/muugitingimused. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

1.3 Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4 Klient on e-poe kasutamisel kohustatud tagama tema poolt esitatud informatsiooni õigsuse.

1.5 Klient kohustub kasutama e-poodi üksnes seadusele ja heale tavale vastavatel eesmärkidel.

1.6 Kliendil ei ole ilma Müüja kirjaliku loata õigus e-poodi müügikeskkonda ja selle sisu kas terviklikult või osaliselt mis tahes viisil kopeerida, reprodutseerida, levitada, edastada, muuta ja muul sarnasel viisil kasutada.

1.7 Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.



2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1 Tellimusi saab 4Party e-poes esitada kas kliendina sisse logides või külalisena.

2.1.1 Tellimuste esitamiseks on kohustuslikud Kliendi kontaktandmed, milleks füüsilise isiku puhul on: eesnimi, perekonnanimi, mobiiltelefoni number ja e-posti aadress ning tarne aadress;  juriidilise isiku puhul: organisatsiooni nimetus, registrikood, juriidiline aadress, mobiiltelefoni number ja e-posti aadress. Juhul, kui juriidiline isik on käibemaksukohuslane, ka käibemaksukohustuslase registreerimise number (KMKR).

2.2 Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.

2.3 Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures 

2.4 Ostukorvis olevad Tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele, ostukorvi lisamine ei broneeri Toodet.

2.5 Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.

2.6 Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.7 Pärast kauba eest tasumist tuleb Kliendil vajutada lingile "Tagasi kaupmehe juurde".

2.8 Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Müüja Kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve. Tellimuse vastuvõtmine on infoks tellimuse aktsepteerimise kohta, kuid ei tähenda Tellimuse kohest täitmist.

2.9 Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.

2.10 Müüjal on õigus tellimus tühistada, kas osaliselt või täies ulatuses ja jätta tellitud Tooted kättetoimetamata juhul, kui e-poes on vea tõttu toote hind kuvatud valesti või tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) hiljemalt 14 päeva jooksul teate saatmisest. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

2.11 Müüja ei vastuta mistahes tehniliste probleemide tõttu e-poe kasutamise võimatuse tõttu Kliendile tekkida võiva kahju eest, sh tellitud toodete hilisema kättetoimetamise eest.



3. KAUBA HIND JA MAKSEVÕIMALUSED

3.1 Kõik 4Party e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

3.2 Juhul, kui Klient ei vali tellitud kaubale ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu. Kauba kättetoimetamise tasu kuvatakse tellimuse vormistamisel ja sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

3.3. Kauba eest saab tasuda e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

3.4 Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.



4. KAUBA KÄTTESAAMINE

4.1 Kaupa saab tellida 4Party esinduspoodi, SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.

4.1.1 Müüja jätab endale õiguse muuta vajadusel kohale toimetamise viise

4.2.Kauba kättesaamine esinduspoest.

4.2.1.Kauba väljastamine toimub 4Party esinduspoes poe lahtioleku aegadel.

4.2.2 E-poest ostetud Kaup saabub peale müügilepingu jõustumist esindusse 2-3 tööpäeva jooksul.

4.2.3 Kliendile väljastatakse Kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Müüja jätta Kauba väljastamata.

4.2.4 Kauba kättesaamisel 4Party esinduspoes ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.

4.2.5 Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.3 Kauba kättesaamine pakiautomaadist

4.3.1 Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati  lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu sõltuvalt ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kauba kättetoimetamise tasu kuvatakse tellimuse vormistamisel.

4.3.2 Pakiautomaati kohale jõuab ostetud kaup ostu sooritamisele järgneva kolme tööpäeva jooksul.

4.3.3 Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui Tooted on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada või ette näha.

4.3.4 Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

4.3.5 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

4.3.6 Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma (va kohaletoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.3.7 Müüja jätab endale õiguse maha arvestada Müüja poolt tellimuse käsitlemiseks tehtavad põhjendatud kulud.

4.4.Kauba kättesaamine kulleriga

4.4.1 Valides Kauba kohaletoimetamiseks KULLERi, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu, mille suurus sõltub ostja asukohast ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.

4.4.2 Ostetud Kaubad tarnitakse kohale ostu sooritamisest arvestades hiljemalt kolmandal tööpäeval ajavahemikus kell 9:00-21:00. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.

4.4.3 Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil Kauba vastuvõtmise. Juhul, kui klient ei ole Kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse Kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed Kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma (va kohaletoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.4.4 Müüjal on õigus keelduda ostusumma tagastamisest kui tegemist on kiiresti rikneva kaubaga (nt täidetud õhupallid).

4.5. Kauba kontroll

4.5.1 Kauba kättesaamisel  tuleb Kliendil kontrollida selle seisukorda. Puuduste korral tuleb koheselt informeerida müüjat aadressil e-pood@4party.ee. Võimalusel pildistada probleemset kaupa.

4.5.2 Juhul, kui Klient avastab Kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne Kaup või Kaup ei jõua Kliendini heas seisukorras, tuleb sellest koheselt teavitada Müüja klienditeenindust.

4.5.3 Juhul, kui Klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

4.5.4 Müüja vastutab Kliendi poolt ostetud Kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb Kauba kahjustumise või kadumise risk üle Kliendile.



5. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

5.1 Kliendil on õigus lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel.

5.2 Kauba tagastamiseks peab Klient täitma toodete tagastamise avalduse (laadi alla PDF) ning edastama selle koos Kaubaga Müüjale klienditeeninduse kaudu või kauba kättesaamiseks kasutatud pakiautomaadi kaudu.

5.3 Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

5.4 Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui Kaup on kasutamata ja rikkumata. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab Klient.

5.5.Tagastatav Kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. Klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, 14-päevane taganemisõigus ei kehti (VÕS § 53 lg 4):

5.5.1 Kaup on valmistatud arvestades konkreetseid Kliendi isiklikke vajadusi;
5.5.2 Kaup on valmistatud Kliendi esitatud tingimuste kohaselt;
5.5.3 Kaup on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga nii, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;

5.5.4 Kaup, mis rikneb või vananeb kiiresti;

5.5.5 Teenuse osutamine või muu kestva soorituse tegemine, kui Müüjapoolsed lepingust tulenevad kohustused on täielikult täidetud ning teenuse osutamine või muu soorituse tegemine on alanud Kliendi sõnaselgel eelneval nõusolekul ning kinnitusel, et ta kaotab Müüjapoolsel lepingu täitmisel oma taganemisõiguse.

5.6 Juhul, kui Klient on tehingust taganenud, tagastab Müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

5.7 Juhul, kui klient on tagastatavat Kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on Müüjal õigus keelduda Kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.



6. PRETENSIOONIDE ESITAMINE

6.1 Kliendile kauba müümise korral eeldatakse, et 14 päeva jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub Müüjat teavitama Kauba mittevastavusest hiljemalt 14 päeva jooksul.

6.2 Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile e-pood@4party.ee või 4Party laos (Männiku tee 123a // Väike Männiku tn 6, Tallinn) klienditeeninduse letis. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

6.3 Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

6.4 Müüja ei vastuta tellitud Kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

6.5 Müüja ja Kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda (https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.



7. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

7.1 E-poes on isikuandmete vastutavaks töötlejaks Lunester OÜ.

7.2 Müüja rakendab kõiki meetmeid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) Kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

7.3 Müüjal on õigus töödelda Kliendi poolt esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik tellimuse töötlemiseks ning Kauba ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele ulatuses, mis tagab vajaliku Kauba kättetoimetamise Kliendile.

7.4 Müüja saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

7.5 Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest Müüjale teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

7.6 e-poest külalisena ostmisel registreeritakse kliendi ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefon ning postiaadress juhul, kui see on vajalik kauba kliendile kohale toimetamiseks.E-poes külalisena ostu sooritanud klientide isiku- ja ostuandmeid säilitatakse 2 aastat arvates ostu sooritamisest. Peale nimetatud tähtaja möödumist kustutatakse isikuandmed automaatselt.

7.7 Kliendil on igal ajal õigus tutvuda või nõuda oma isikuandmete muutmist, täpsustamist ja nende töötlemise lõpetamist või kustutamist vastavalt isikuandmete kaitse seadusele, v.a seadusega sätestatud juhtudel.

7.8 Müüja jätab endale õiguse edastada Kliendi puudutavaid andmeid juhul, kui see edastatakse isikule, kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks või isikule, kellel on selleks seaduslik õigus.



8. KÜPSISTE KASUTAMINE

8.1 E-pood kasutab küpsiseid (cookie). Küpsis on väikesemahuline tekstifail, mille veebiserver saadab Kliendi veebilehitsejale ja mis salvestatakse automaatselt Kliendi poolt kasutatavasse seadmesse. Küpsiseid kasutatakse statistiliste andmete kogumiseks selle kohta, kuidas klient e-poodi kasutab, et pakkuda kliendile paremat isikupärasemat kasutajakogemust.

8.2 4Party e-poes kasutatakse küpsiseid, et:

8.2.1 Võimaldada e-poe kasutamist;

8.2.2 Pidada meeles Kliendi valikuid e-poes;

8.2.3 Näidata esimese ja/või kolmanda osapoole Kliendile sobilikku reklaami ja pakkumisi;

8.2.4 Optimeerida turundussuhtluse.

8.3 Klient võib oma seadmetesse salvestatud küpsised kustutada ja/või blokeerida, muutes oma veebilehitseja vastavaid seadeid. Küpsiste mittekasutamisel ei pruugi e-pood plaanipäraselt töötada ja/või osad funktsionaalsused ei pruugi olla kliendile kättesaadavad.