Uued tooted

Uued tooted

KAUBA KÄTTESAAMINE

1 Kaupa saab tellida 4Party esinduspoodi, SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.

1.1 Müüja jätab endale õiguse muuta vajadusel kohale toimetamise viise

2.Kauba kättesaamine esinduspoest.

2.1.Kauba väljastamine toimub 4Party esinduspoes poe lahtioleku aegadel.

2.2 E-poest ostetud Kaup saabub peale müügilepingu jõustumist esindusse 2-3 tööpäeva jooksul.

2.3 Kliendile väljastatakse Kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Müüja jätta Kauba väljastamata.

2.4 Kauba kättesaamisel 4Party esinduspoes ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.

2.5 Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

3 Kauba kättesaamine pakiautomaadist

3.1 Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati  lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu sõltuvalt ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kauba kättetoimetamise tasu kuvatakse tellimuse vormistamisel.

3.2 Pakiautomaati kohale jõuab ostetud kaup ostu sooritamisele järgneva kolme tööpäeva jooksul.

3.3 Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui Tooted on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada või ette näha.

3.4 Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

3.5 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

3.6 Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma (va kohaletoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

3.7 Müüja jätab endale õiguse maha arvestada Müüja poolt tellimuse käsitlemiseks tehtavad põhjendatud kulud.

4.Kauba kättesaamine kulleriga

4.1 Valides Kauba kohaletoimetamiseks KULLERi, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu, mille suurus sõltub ostja asukohast ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.

4.2 Ostetud Kaubad tarnitakse kohale ostu sooritamisest arvestades hiljemalt kolmandal tööpäeval ajavahemikus kell 9:00-21:00. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.

4.3 Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil Kauba vastuvõtmise. Juhul, kui klient ei ole Kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse Kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed Kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma (va kohaletoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.4 Müüjal on õigus keelduda ostusumma tagastamisest kui tegemist on kiiresti rikneva kaubaga (nt täidetud õhupallid).

5. Kauba kontroll

5.1 Kauba kättesaamisel  tuleb Kliendil kontrollida selle seisukorda. Puuduste korral tuleb koheselt informeerida müüjat aadressil e-pood@4party.ee. Võimalusel pildistada probleemset kaupa.

5.2 Juhul, kui Klient avastab Kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne Kaup või Kaup ei jõua Kliendini heas seisukorras, tuleb sellest koheselt teavitada Müüja klienditeenindust.

5.3 Juhul, kui Klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

5.4 Müüja vastutab Kliendi poolt ostetud Kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb Kauba kahjustumise või kadumise risk üle Kliendile.